Direktlänk till inlägg 20 oktober 2013

Fakta om TheFooo killarna

Av ThatJustinBieberLoverIsMe14 Swaggie - 20 oktober 2013 21:34

Nu kommer lite randoom fakta och vanlig fakta om killarna ;) det var nämligen väldigt många som frågade om ett sånt härt inlägg :)
Det är lite olika mycket fakta om varje person, men vissa kan jag mer fakta om och vissa mindre såå ;) Och vissa finns det mer fakta om på nätet mm än de andra. Så det är lite olika mkt men hoppas att det funkar ändå :) Det har tagit ett tag och göra det här inlägget så hoppas ni blir nöjda och får veta något om de som ni inte visste redan :D
 
 
Felix Sandman:
(instagram: @FelixSandman  Twitter: @FelixSandman  Vine: felixsandman  (<-- LÄNKAR)
Född: 25 oktober 1998
Från: Stockholm
 
Han gillar att åka skidor
Hans stjärntecken är Skorpionen
Han älskar fondue
Han kan dansa många olika sortes danser men har fastnat för just Street Dance
Han kan parkour
Han var med i två avsnitt i julkalendern "superhjältejul" 2009
När han var 12 år var han med i tv programet Wild Kids
Han har varigt med på Felix tomatketshup reklamen (en video sen dess: LÄÄNK)
Hans favorit färg är kaanske blå
Han har varit med och dansat i min stora gala med David Lindgren
Han älskar äventyr
Han är ca 174 cm lång
Han kommer ofta försent
Han har en hund som heter Dante och en katt som heter Mimmi
Hans mellannamn är Wihlelm
Han är den "galnaste" i The Fooo genget
Han gillar att instarapea folk
Han har en syster som heter Felica, och dom är väldigt tajta, Felix har även två småsyskon som heter Theo och Sonja, tror att båda är halvsyskon, eller så är bara Theo det, är inte säker ;)
Han bor i Grissinge som ligger på Värmdö
Han har dansat sen han var 4 år
Han fick sin iPhone 22 maj
Han är singel ;)
Hans föräldrarär skilda
Han går i skolan på Lemshaga och dansar på Base 23 i Stockholm
Hans mamma heter Cecillia och hans pappa heter Magnus
 

Oscar Enestad:
(Instagram: @OscarEnestad  Twitter: @OscarEnestad  Vine: OscarEnestad  (<-- LÄNKAR) Facebook: Oscar) Enestad
Född: 21 feb 1997
Från: Stockholm
 
Han är sjärntecknet Fiskarna
Hans dröm är att få spela med The Fooo på Madison Square Garden
Han har varigt med i en RMM (Random making movis) video när de är på plattan
Han har 4 eller 5 hundar som heter Donna och Daisy (Kanske: Discka, Dessi och Ester) Men vet inte
Han är 178 cm lång
Han kan jonglera
Hans favorit maträtt är Spaghetti Bolognese
När han var liten ville han bli astronaut och han kallade det, en "singsonger"
Han gillar när men kallar honom för Enestad
Han gillar inte när folk kallar honom Enis
Han är singel ;)
Han har gått i samma klass som Zara Larsson
Han är en av 10 personer som heter Enestad i efternamn
Han har en storasyster som heter Johanna
Han är den sportigaste i gruppen
 
Omar Rudberg:
(instagram: @OmarRudberg Twitter: @OMARRUDBERG  Vine: OmarRudberg  (<-- LÄNKAR)
Född: 12 nov 1998
Från: Kungsbacka
 
Han är sjärnteckan skorpion
Han är grym på Parkour
Hans bästis heter Mira
Han heter Josue i mellannamn
Han vann Julias stjärnskott 2011
Enligt Felix så är omar klantig och busig
Han van äver lilla schlagerstjärnan
Hans favorit maträtt är Enchilada och han äääälskar godis
Hans mamma heter Wilnur har Zumba och ibland följer Omar med
Han har gått hos en sångpedagog (tror jag)
Han går på Varla skolan
Han kommer från Venezuela
År 2005 flyttade han till Sverige
Han har varit med i Talang (LÄÄNK)
Han har alltid älskat att uppdträda
Omar har uppträtt med Eric Saade år 2011 på kristallgalan
Hans favorit färger är blå, lila och grön
Han skulle vilja ha en hund
Han är singel och skulle kuna dejta ett fan ;) Såå HAFFA :*
Han är 170 cm lång
 
Oscar Molander:
(instagram: OgMolander  Twitter: OGMolander  Vine: OscarMolander)
Född: 24 feb 1997
Från: Stockholm
 
Han är sjärntecken Fiskarna
Han är 176 cm lång
Hans favorit mat är Fondue och potatisgrattäng
Han har snytigt sina skosnören inför 18000 personer i Ericsson globen
Hans favorit ämnen är idott och musik
Han kallar Ogge eller O.G
Han inspereras mkt av streetstilen
han är singel ;)
Han dansar på Base 23 i Stockholm
Han är den lugna och soffta killen i bandet enligt Enestad
Han var med på "min stora gala" och dansade med david Lindgren
Han har en hud som heter Rocky 
 
 
Om jag glömt nått så kommentera gärna eller om nått är fel ;)
Det här inlägget tog rätt så lång tid att göra så hoppas värkligen ni blev nöjda :D <33
 
KRAM//Från Mig!
 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej Idag är det halloween och jag önskar er alla en glad halloween.Jag kommer faktist att gå halloween men min kompis och jag hoppas vi får mycket godis.Jag har inget mer att säga eller joo skriv i kommentaren vad ni kommer att vara om ni vill jaj...

Hej igen nu är det en till låt ute och den är av Justin Bieber det är första gången jag lyssnar på den och jag lussnar nu.Den går väldigt snabbt men den är bra.Inte för att var negativ men jag gillar mer hans svängiga låtar mer som beauty and the bea...

Hej jag känner att jag inte bloggat om så länge och har mycket som har hänt och vill skriva om så har kommer en del.TheFooo har nämlingen (stav* ) gjort en ny låt och jag och dem skulle uppskatta om ni skulle kunna chcka in den.Den heter som sagt Fre...

Hej igen jag avslutade förra inlägget för att det skulle bli mer spännande men nu kommer vinnarna!   GÖTEBORG ÖREBRO NORRKÖPING   Det var vinnarna och jag undrar om ni ska åka till en av dem här städerna och till vilken/vilka i så fall?? ...

Godmorgon mina kära bloggare!!   Jag kom på att jag inte har skrivit ett inlägg om detta men men ni kanske vill veta ändå.Det har ju varit en tävling som har blivit avslutad nu men ja ja.Medlammarna i TheFooo hade utmanat oss foooers att hashtagg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards