Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

Lite sen kan man kalla detta...

Av ThatJustinBieberLoverIsMe14 Swaggie - 28 oktober 2013 10:29

Godmorgon mina kära bloggare!!


Jag kom på att jag inte har skrivit ett inlägg om detta men men ni kanske vill veta ändå.Det har ju varit en tävling som har blivit avslutad nu men ja ja.Medlammarna i TheFooo hade utmanat oss foooers att hashtaggat(stav) #thefoooto

den staden  man bor i hoppas ni förstår iallafall man kunde mejla dem och man kunde twittra om det (stav) och de 3 städerna som fått mest # skulle TheFooo åka till som en miniturne' och nu har tävlingen blivit avslutad och vinnarna är.....??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej Idag är det halloween och jag önskar er alla en glad halloween.Jag kommer faktist att gå halloween men min kompis och jag hoppas vi får mycket godis.Jag har inget mer att säga eller joo skriv i kommentaren vad ni kommer att vara om ni vill jaj...

Hej igen nu är det en till låt ute och den är av Justin Bieber det är första gången jag lyssnar på den och jag lussnar nu.Den går väldigt snabbt men den är bra.Inte för att var negativ men jag gillar mer hans svängiga låtar mer som beauty and the bea...

Hej jag känner att jag inte bloggat om så länge och har mycket som har hänt och vill skriva om så har kommer en del.TheFooo har nämlingen (stav* ) gjort en ny låt och jag och dem skulle uppskatta om ni skulle kunna chcka in den.Den heter som sagt Fre...

Hej igen jag avslutade förra inlägget för att det skulle bli mer spännande men nu kommer vinnarna!   GÖTEBORG ÖREBRO NORRKÖPING   Det var vinnarna och jag undrar om ni ska åka till en av dem här städerna och till vilken/vilka i så fall?? ...

Godmorgon mina kära läsare! Idag just nu sitter jag i bilen och är på väg mot ULLARED!? Jag är så exalterad,jag har varit i Ullared en gång innan och det var super kul? Jag är även jätte hungrig och trött.Men men vad ska man göra?? Lyssnar även...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards